ePojemnik
Co to jest i po co?
Niewielkie urządzenie wielkości kostki masła, realizujące funkcję lokalizatora, pomiaru zapełnienia oraz położenia pojemnika. Urządzenie przeznaczone jest do kontroli pojemników na odpady komunalne i pozwala zoptymalizować koszty zbiórki odpadów oraz znacząco podnieść współczynnik segregacji i odzysku.
Funkcjonalność urządzenia:
eKontener
Co to jest i po co?
Niewielkie urządzenie realizujące funkcję lokalizatora, rejestrującego „zachowanie” kontenera, przyczepy, silosu bądź innego obiektu wymagającego stałej kontroli położenia i/lub przemieszczania, które nie posiadają własnego zasilania.
Wydajne wewnętrzne źródło zasilania pozwala na pracę urządzenia w miejscach pozbawionych jakiejkolwiek infrastruktury. Urządzenie można wyposażyć w dodatkowe czujniki kontrolujące np. zapełnienie kontenera. Zebrane dane przysłane są do serwera systemu gdzie są przetwarzane do postaci użytecznej informacji zarządczej.
Funkcjonalność urządzenia:
eZamówienia
Co to jest i po co ?
Jest to wielomodułowy system do pozyskiwania, przetwarzania i udostępniania danych o pracy maszyn, pojazdów i ich operatorów. Dane o pracy pojazdów zbierane są automatycznie, bez udziału kierowcy/operatora przy wykorzystaniu systemu telemetrycznego. W zależności od rodzaju pojazdu dane o ich pracy, pozyskiwane są z zainstalowanych czujników, szyny CAN lub/i terminali operatora/kierowcy.
System składa się z kilkudziesięciu modułów współpracujących ze sobą. Funkcjonalność każdego z modułów jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb Klienta. System udostępnia dane poszczególnym użytkownikom w zależności od ról jakie pełnią w firmie co ma w systemie odzwierciedlenie w zakresie dostępnych danych (np. w postaci raportów) oraz możliwości wykorzystania poszczególnych funkcji systemu.
Całość oprogramowania systemu udostępniana jest klientowi w modelu SaaS (Software as a Service) na infrastrukturze komputerowej Dostawcy.
Główne obszary funkcjonalnie systemu obejmują:
eKarta Drogowa
Co to jest i po co ?
Proponowane rozwiązanie to wielomodułowy system kontroli, rozliczania oraz raportowania działań wykonywanych przy użyciu posiadanej floty pojazdów. Narzędzie służy automatyzacji całego procesu zarządzania flotą pojazdów, w tym prowadzenia Elektronicznej Kart Drogowej.
Dzięki funkcji geolokalizacji Kontrahentów na cyfrowej mapie monitoringu połączonej z systemem planowania zleceń, możliwością ich wysłania bezpośrednio na terminal kierowcy, skracamy do kilku minut czas rozliczania Kart Drogowych.
Dla kogo jest przeznaczona ta usługa ?
Rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich podmiotów chcących zautomatyzować proces rozliczania świadczonych przez siebie usług realizowanych przez jednostki drogowe.
Co składa się na system ?
SYSTEM NADZORU WAGONÓW
Co to jest?
Niewielkie autonomiczne urządzenie wielkości kostki masła, pracujące w systemie, który kontroluje położenie wagonu oraz ewidencjonuje ilość przejechanych kilometrów.
Dane o położeniu i ruchu wagonu są rejestrowane, zbierane i przesyłane do serwera, gdzie są przetwarzane na postać raportu przebiegu wagonu, tras przejazdu oraz ilości przejechanych kilometrów.
Realizowane funkcje:
SYSTEM KONTROLI ŚRODOWISKA
Co to jest?
Urządzenie wielkości niewielkiego pudełka (rozmiar zależny od ilości czujników), zbierające dane z czujników i przesyłające do serwera systemu. Urządzenie kontroluje pozycje geograficzną oraz wszelkie próby jego nieautoryzowanego demontażu.
Długowieczna bateria o dużej pojemności, pozwala instalować urządzenie na wszelkiego rodzaju obiektach lub w terenie pozbawionym jakiejkolwiek infrastruktury technicznej.
Realizowane funkcje:
RFID UHF
Co to jest i po co?
Identyfikacja pojemników w technologii RFiD UHF jest nowoczesnym i zarazem rozwojowym rozwiązaniem sprawdzonym w warunkach klimatycznych Polski. Gwarantuje ono powtarzalność operacji odczytu na poziomie 98%, wszędzie tam, gdzie nie ma zamieszczonych specjalnych wymagań na dokładność montażu TAG’ów na pojemniku.
Montaż anteny RFiD UHF nie wymaga żadnej ingerencji w zasyp pojazdu! Instalacja anteny polega jedynie na przyspawaniu na jednym z boków śmieciarki (w przestrzeni zasypu) uchwytu do którego zostanie przymocowana antena.
Rozwiązanie to charakteryzuje się:
eDokumenty
Co to jest i po co?
Oferowane rozwiązanie to system służący zautomatyzowaniu obiegu dokumentów, informacji, o sprzedaży oraz innych procesów biznesowych.
Środowisko jest konfigurowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta, co pozwala usprawnić, zwiększyć dokładność i „poukładać” codzienną pracę Państwa zespołu.
Dla kogo?
Rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich podmiotów gospodarczych chcących zredukować pracę papierkową, zautomatyzować i uporządkować przepływ wewnętrznych i zewnętrznych dokumentów, stworzyć bazę wiedzy dostępną 24/7, kontrolować stan realizacji poszczególnych zleceń oraz skrócić czas ich realizacji.
System wykorzystywany jest przez przedsiębiorstwa usługowo-handlowe, komunalne, inżynieryjne oraz transportowo-logistyczne.
Po co?
System pracuje w oparciu o oprogramowanie Alfresco Community i jest integralnym elementem systemu zarządzania logistyką naszej firmy. W połączeniu z Systemami Monitoringu Pojazdów, Zarządzania Zamówieniami, czy Elektroniczna Kartą Drogową, użytkownik ma dostęp do rzeczywistych informacji I parametrów z pojazdu.
System pozwala zidentyfikować potencjalne zagrożenia w realizacji umów, zleceń, czy zadań i szybko podejmować kroki naprawcze.
eOdpady
Co to jest i po co?
Prezentowane rozwiązanie to system elektronicznego obiegu dokumentów wspomagający zarządzanie gospodarką odpadami.
Środowisko jest konfigurowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta, co pozwala usprawnić, zwiększyć dokładność i „poukładać” codzienną pracę Państwa zespołu.
Dla kogo?
System przeznaczony jest dla podmiotów odpowiedzialnych za realizację ustawy o porządku w gminach - miast, gmin oraz związków międzygminnych.
Po co to jest?
Narzędzie służy do prowadzenia ewidencji dokumentów (deklaracji, pism, zdjęć itp.), zautomatyzowania obiegu dokumentów, wyszukiwania danych, pozyskania rzeczywistych informacji o stanie realizacji harmonogramów oraz porównania ich ze złożonymi deklaracjami przez mieszkańców w celu wykrycia rozbieżności.
Użytkownik dzięki dostępowi do aktualnych danych może podejmować działania prewencyjne I zarządcze, prowadzące do uszczelnienia systemu gospodarki odpadami.
Wdrożenie rozwiązania pozwoli zaspokoić Państwa potrzeby prawne wynikające wymogów prawa np. z wdrożenia postanowień RODO.
eTerminal
Co to jest i po co?
Jednym z elementów naszego systemu zarządzania logistyką jest terminal montowany w kabinie operatora. Terminal pełni funkcję komunikatora pomiędzy Operatorem a Dyspozytorem z możliwością wysyłania dokumentów czy punktów odwiedzin.
Komunikacja terminala z systemem odbywa się za pośrednictwem zainstalowanego na pojeździe podstawowego wyposażenia (rejestratora z systemem anten), co zapewnia stały podgląd pracy kierowcy w terenie i – co najważniejsze – stałą komunikację on-line oraz przesyłanie danych z terminala na komputer dyspozytora i odwrotnie.
Funkcjonalność systemu można podzielić na dwie strefy – Dyspozytora oraz Operatora.
Co nas wyróżnia?
EDZ to ponad 20–letnie doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Systemy telemetryczne służą nam, jako źródło danych dla specjalistycznych systemów wspomagających zarządzanie logistyką.
Co robimy?
Zajmujemy się wdrażaniem zaawansowanych rozwiązań IoT oraz Smart Solution wykorzystując zaawansowaną technologię LTE-CATM1, LTE-CATNB1, czy BPM-ECM. Naszym celem jest zaoferowanie Klientowi jak najlepiej dopasowanych produktów i usług.
Kogo obsługujemy?
Od kilku lat naszą specjalnością stały się systemy wspierające zarządzanie flotą pojazdów w następujących obszarach:
Ul. Fabryczna 15, 41-404 Mysłowice
NIP: 222-08-72-157, REGON: 241403524
Dział handlowy: +48 505 622 975
oferta@edz.com.pl
Dział serwisu: +48 509 159 863
serwis@edz.com.pl
www.edz.com.pl