Instalacja komunalna

Narzędzie pozwala Użytkownikom systemu nadzorować i rozliczać procesy zachodzące wewnątrz instalacji zgodnie z otrzymaną decyzją administracyjną w sposób szybki i efektywny.

 

Nasze rozwiązanie umożliwia:

  • Hurtowe operacje na kartach KPO i KPOK m.in. zapis do KEO
  • zarządzania kartami ewidencji KEO/KEOK
  • kontrola strumienia przyjmowanych odpadów
  • przyjmowanie odpadów na dany magazyn
  • kierowanie odpadów na odpowiedni proces przetwarzania
  • kontrola limitów wynikających z posiadanych decyzji administracyjnych
  • tworzenie sprawozdań, zestawień i raportów.

 

Narzędzie umożliwia zapobieganie przyjmowania odpadów do instalacji od firm z tzw. czarnej listy lub odpadów niepożądanych i nieobsługiwanych, bieżącą kontrolę stanów magazynowych i zachodzących procesów przetwarzania odpadów, w celu zapewniania zbilansowania instalacji zgodnie z zapisami posiadanych decyzji administracyjnych lub innych wiążących dokumentów.

 

Koncepcja prezentowanego rozwiązania zakłada znaczącą automatyzację procesów logistycznych, co przełoży się na racjonalizację kosztów prowadzenia działalności oraz pozwoli, bez dodatkowego personelu zrealizować wymagania formalno-prawne wynikające między innymi z procedury BDO i PZ.

 

System funkcjonuje, jako samodzielny produkt niezależnie od wykorzystywanego przez Państwa systemu telemetrycznego, lub w połączeniu z naszym systemem, który można w dowolny sposób konfigurować i rozwijać tak by stanowił kompletne narzędzie wspierające Państwa w codziennej pracy.

 

Na życzenie Klienta wykonujemy integrację z posiadanymi przez niego systemami wagowymi w celu zautomatyzowania ważeń odpadów zarówno tych podczas przejęcia na instalację i wyjazdu, jak i ważeń wewnętrznych w ramach procesów przetwarzania.

 

O ile zajdzie taka potrzeba, podejmiemy się zadania zintegrowania i migracji danych do zewnętrznych systemów (np. ERP lub programów księgowych).

 

Wdrożenie naszego rozwiązania pozwoli Państwu na:

  1. Korzystanie z jednorodnego narzędzia pozwalającego ująć wszystkie procesy związane z BDO zachodzące w firmie, co optymalizuje koszty, eliminuje błędy i przyśpiesza pracę.
  2. Korzystanie z narzędzi dostosowanych do aktualnych wymogów formalno-prawnych.
  3. Kontrola strumienia przyjmowanych odpadów na instalację, w tym unikanie przyjęcia odpadów niewpisanych do PZ oraz od Kontrahentów z „czarnej listy”.
  4. Stała kontrola ilości przyjętych do przetwarzania odpadów oraz limitów wynikających z posiadanych decyzji administracyjnych lub innych wiążących dokumentów.
  5. Tworzenie sprawozdań, zestawień i raportów bez poświęcania zbędnego czasu na prowadzenie własnych arkuszy kalkulacyjnych.

 

Potrzebujesz więcej informacji? Chcesz poznać ofertę cenową? Skontaktuj się z nami!

Ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice
NIP: 222-08-72-157, REGON: 241403524

Dział handlowy: +48 505 622 975
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział serwisu: +48 509 159 863
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

www.edz.com.pl

Wizytówka - vCard
Formularz kontaktowy