Co to jest?
Prezentowane rozwiązanie to system elektronicznego obiegu dokumentów wspomagający zarządzanie gospodarką odpadami.
Środowisko jest konfigurowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta, co pozwala usprawnić, zwiększyć dokładność i „poukładać” codzienną pracę Państwa zespołu.
Dla kogo?
System przeznaczony jest dla podmiotów odpowiedzialnych za realizację ustawy o porządku w gminach - miast, gmin oraz związków międzygminnych.
Po co to jest?
Narzędzie służy do prowadzenia ewidencji dokumentów (deklaracji, pism, zdjęć itp.), zautomatyzowania obiegu dokumentów, wyszukiwania danych, pozyskania rzeczywistych informacji o stanie realizacji harmonogramów oraz porównania ich ze złożonymi deklaracjami przez mieszkańców w celu wykrycia rozbieżności.
Użytkownik dzięki dostępowi do aktualnych danych może podejmować działania prewencyjne I zarządcze, prowadzące do uszczelnienia systemu gospodarki odpadami.
Wdrożenie rozwiązania pozwoli zaspokoić Państwa potrzeby prawne wynikające wymogów prawa np. z wdrożenia postanowień RODO.
Najistotniejsza funkcjonalność systemu:
Ul. Fabryczna 15, 41-404 Mysłowice
NIP: 222-08-72-157, REGON: 241403524
Dział handlowy: +48 505 622 975
oferta@edz.com.pl
Dział serwisu: +48 509 159 863
serwis@edz.com.pl
www.edz.com.pl